Tehniline valve

Tehniline valve

Täida ära kontaktivorm ning võtame Sinuga ühendust. Kontrolli enne saatmist, et e-posti aadress oleks korrektne.



    Klikkides "Saada" aktsepteerid Securitas Eesti AS isikuandmete töötlemise tingimusi.

    Securitase tehnilise valveteenuse korral ühendatakse valveobjektile paigaldatud lokaalne häiresüsteem Securitase juhtimiskeskusega. Juhtimiskeskus on varustatud kõrgetasemelise valvetehnikaga, mis võimaldab Teie valveobjektilt vastu võtta põhjalikku informatsiooni. Ühendus objektiga luuakse telefoniliini, raadiosaatja IP-mooduli või GSM-ühenduse kaudu. Valvetsoonide eristamine annab täpse ülevaate võimalikust anduri rikkest või häire asukohast.

    Tehnilise valve teenusepaketid:

    Tervikpakett

    Tehniline valveteenus tasuta väljasõitudega, mis sisaldab järgnevaid Securitase lisateenuseid: teavitused häiretest, patrulli kohalolekust ja ülevaade objektil toimuvast, avamis-sulgemiskontroll ja tehnosüsteemide kontroll.

    Täisteenus

    Securitase patrullteenistus reageerib igale valveobjektilt saabunud häiresignaalile. Klient tasub Securitasele igakuist teenustasu. Häiretele väljasõidud on kuuhinna sees ning neid eraldi ei tasustata, v.a valehäired, mis ei ole tühistatud salasõnaga.

    Kombineeritud teenus

    Securitase patrullteenistus reageerib häiresignaalidele vastavalt  kokkuleppele kliendiga – kas koheselt või kliendi soovil. Igakuine teenustasu on täisteenusest mõnevõrra väiksem ning klient tasub iga väljasõidu eest eraldi.

    Infoteenus

    Securitase juhtimiskeskus reageerib igale valveobjektilt saabunud häiresignaalile ning informeerib sellest vaid tellijat või tema kontaktisikut. Klient tasub Securitasele igakuist teenustasu.

    Väljakutse teenus

    Securitase juhtimiskeskus reageerib igale valveobjektilt saabunud Kontaktisiku kõnele, objektile reageerib lähim patrullekipaaž olukorda lahendama. Igakuine teenustasu on madal kuna püsikulusid signaalide edastuseks ei vajata ning klient tasub iga väljasõidu eest eraldi.

    Juhtimiskeskuse võimalused:

    • Häireallika iseloom ja täpne asukoht hoones
    • Tulehäire
    • Paanika
    • Arstiabi vajadus
    • Kasutaja eristus
    • Avamis-sulgemis-kontroll
    • Keelatud ajal avamise kontroll
    • Videopildi vastuvõtt ja häirete korral reaalajas pildi jälgimine